Reklamacje
Wszystkie produkty oferowane w maxmoto.pl posiadają gwarancję.
Długość gwarancji podana jest zawsze w karcie gwarancyjnej. Jeśli zdażyło się, iż zakupiony pojazd jest z jakiś powodów niesprawny - zapoznaj się z procedurą gwarancyjną.
Masz możliwość zgłoszenia reklamacji również do sklepu. Odpowiednie formularze znajdziesz poniżej:
- Zawiadomienie o wadzie towaru wraz z żądaniem na podstawie gwarancji
- Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową oraz żądanie nieodpłatnej naprawy towaru
- Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową oraz żądanie obniżenia ceny towaru
- Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową oraz żądanie wymiany towaru na nowy
- Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową oraz żądanie zwrotu pieniędzy
Jeśli jednak z jakiś powodów chcesz zwrócić do naszego sklepu zamówiony produkt, prosimy o wypełnienie formularza
o odstąpieniu od umowy: