• Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ

Sakwy boczne, kufry QBag 04 ze sztywnym frontem 36-46L (komplet)

Sakwy boczne, kufry QBag 04 ze sztywnym frontem 36-46L (komplet)

Kod produktu: 141992

Producent: Qbag

Cena: 599.00 brutto

Czas dostawy:
24 godziny
Koszty dostawy:
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Kurier InPost 15.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Dostępność:
Tylko 1 sztuka
Kod produktu:
141992
Kod producenta:
70250101285
Gwarancja:
2 lata
Opis produktu

QBag para sakw 04 w twardej oprawie

Stabilna para sakw do mocowania bez luźnych elementów (trzepotania), uniwersalna do prawie każdego modelu.

Cechy charakterystyczne:

  • Sakwy z nylonu ze stałymi płytami wzmacniającymi i wysokiej jakości twardym wieczkiem, co sprawia że są stabilne nawet gdy są puste
  • Bezstopniowa regulacja szerokości, a tym samym objętości za pomocą dwóch zamków błyskawicznych
    ich paski kompresyjne umożliwiają również dodatkowe przechowywanie takich drobiazgów jak rękawiczki, bidon itp. na zewnątrz sakwy
  • Zamki głównych przegród są zabezpieczone przed przypadkowym otwarciem podczas jazdy
  • Maksymalny kąt otwarcia pokrywy można regulować za pomocą pasków na zatrzaski (można również całkowicie otworzyć w celu załadunku z dala od motocykla)
  • Regulowane osłony siatkowe zintegrowane z wieczkami na zatrzaski, dzięki czemu zawartość pozostaje tam zamocowana po otwarciu torby
  • wyściełane plecy toreb zapewniają delikatniejszy kontakt z motocyklem z wodoodporną powłoką wewnętrzną z PVC
  • Zawiera wodoodporne kieszenie wewnętrzne z rolowanym zamknięciem na ulewny deszcz - może być również używane jako lekkie rolki bagażowe bez sakw
  • stabilne uchwyty
  • 2 klikalne paski na ramię ułatwiające transport z dala od motocykla jest uniwersalnie zapinany za pomocą łącznika, którego szerokość można regulować za pomocą rzepów (nad lub pod ławką) lub za pomocą dostarczonej płyty montażowej, która jest przymocowana do ławki za pomocą wszechstronnych pasków zatrzaskowych
  • Do zapięcia na dole służą stabilne paski pętelkowe z zapięciami na zatrzaski, które ułatwiają obsługę, które znacznie ułatwiają zdejmowanie podczas zatrzymywania
  • Można go również przymocować do prawie każdego uchwytu sakwy za pomocą wsuwanych pasków
  • W zestawie dodatkowe paski z zatyczkami po obu stronach, aby łatwo połączyć torby z tyłu
  • Dzięki tym różnorodnym opcjom montażu (patrz również poniżej), można go używać w prawie każdym modelu - czy to z uchwytem na sakwę, bagażnikiem na sakwy, czy też z odsłoniętym tyłem
  • Z wyjątkiem pasków kompresyjnych, wszystkie paski mają opcje mocowania końców pasków, aby zapobiec trzepotaniu

Wymiary (w przybliżeniu):

  • Przestrzeń do przechowywania na worek: 18 do 23 litrów (zmienna szerokość)
  • Długość x szerokość x wysokość na zewnątrz: 40,5 x 23-29 x 30 cm
  • Długość x szerokość x wysokość wewnątrz: 39 x 22-28 x 26 cm
  • Długość x szerokość Połączenie krzyżowe na rzep: 24-44 x 19,5-24 cm
  • Długość x szerokość płyta montażowa na klik do siedzenia pasażera: 21,5 x 18,5 cm
  • Maksymalna długość x szerokość pasków mocujących blaszkę zatrzaskową wokół ławki: 91 x 2,5 cm
  • Maksymalna szerokość między kieszeniami z płytką zapinaną na zatrzask: 35 cm
  • Maksymalna szerokość pasków do wszywania z tyłu u góry / u dołu: 24/20 cm
  • Maksymalna długość x szerokość paska na rzep: 66 x 2,5 cm
  • Maksymalna długość x szerokość paska łączącego zatrzask: 105 x 2,5 cm
  • Maksymalna długość x szerokość paska na ramię: 105 x 2,5 cm
  • Szerokość x średnica uchwytu: 12 x 2,2 cm
  • Waga: 4230 g (w tym kieszenie wewnętrzne i paski mocujące / płytka)

Zatwierdzenie:

Torby nie wymagają atestów i dlatego nie wymagają żadnych znaków testowych, certyfikatów ani ABE.

Cena za parę

Uniwersalne mocowanie sakw (pasujące do prawie wszystkich motocykli):

  • W pierwszym kroku te sakwy oferują dwie opcje - wybierz to, co jest najbardziej praktyczne dla Ciebie i Twojego motocykla
  • Wersja z zapięciem na rzep: połączenie krzyżowe na rzep jest dopasowane do szerokości z tyłu i po prostu umieszczane nad lub pod siedzeniem pasażera (pod siedzeniem tylko wtedy, gdy nie ma żadnych elementów)
  • Wersja mocowania klik: długie pasy zatrzaskowe płyty są umieszczone wokół ławki, dzięki czemu płyta jest mocno przymocowana, zapięcie krzyżowe na rzep jest włożone w paski wsuwane torby, krótkie paski zatrzaskowe są przełożone przez duże D-ringi toreb następnie dopasowany do szerokości rufy
  • Regulacja szerokości połączenia krzyżowego może również wpływać na wysokość torby do motocykla
    po ustawieniu woreczka tak, jak chcesz, nadal jest on przymocowany
  • Najpierw ułóż pasy przednie (do rur ramy, uchwytów podnóżków itp.) W taki sposób, aby nie ograniczać swobody ruchów, ani aby żadne części nieobciążalne (np. Tylna owiewka) nie były narażone na nadmierne naprężenia.
  • Następnie po prostu pociągnij je tak mocno, aby kieszenie utrzymały swoją pozycję i nie mogły się już cofnąć
  • Teraz poszukaj indywidualnie elastycznych punktów mocowania dla tylnych pasków mocujących na każdym motocyklu
  • Są to zwykle uchwyt tablicy rejestracyjnej, uchwyty, rurki ramy, mocowania kierunkowskazów (jeśli są wystarczająco stabilne) itp. paski mocujące można zapinać niezależnie od siebie po prawej i lewej stronie
  • Jeśli nie jest to możliwe, możesz również przymocować oddzielny pasek łączący zatrzask do prawej i lewej kieszeni tych toreb i tym samym ułożyć ciągły pas od prawej do lewej - zwykle jest on układany między tablicą rejestracyjną a jej uchwytem lub osłoną przeciwbryzgową
  • Opcjonalne wsporniki można również przykręcić do mocowania tablicy rejestracyjnej do tylnego koła (prosimy o nie po widocznej stronie tablicy rejestracyjnej, w przeciwnym razie byłoby to zasłonięte) - dzięki temu powstają dwa idealnie dopasowane punkty mocowania, również tutaj, upewnij się, że nic nie jest odłączone lub poddane zbyt dużemu napięciu
  • Następnie wystarczy zaciągnąć dwa paski mocujące tak mocno, aby torby nie były jeszcze dobrze zamocowane, sprawdź ponownie żądane położenie kieszeni i skoryguj, jeśli to konieczne, dopiero wtedy pociągnij wszystkie paski równomiernie, aby torby były stabilne i nie mogły się już ślizgać po załadowaniu
  • Ze względu na uzyskaną w ten sposób stabilność, prawie wszystkie modele nie wymagają dodatkowego uchwytu na sakwę - ale mogą one zapewnić jeszcze większą stabilność i ułatwić mocowanie - patrz poniżej, proszę zabezpieczyć końce paska przed łopotaniem
  • Prosimy zawsze ostrożnie zwiększać prędkość podczas pierwszych przejazdów lub podczas ładowania nowego pojazdu

uniwersalne mocowanie, jeśli dostępne są uchwyty na sakwy:

  • Te sakwy oferują dwie opcje mocowania górnego - wybierz to, co jest najbardziej praktyczne dla Ciebie i Twojego motocykla
  • Wersja z zapięciem na rzep: następuje później - patrz poniżej
  • Wersja z zapięciem na zatrzask: długie pasy zatrzaskowe płyty są umieszczone wokół ławki, dzięki czemu płyta jest bezpiecznie przymocowana, połączenie krzyżowe na rzep jest włożone w pasy wsuwane torby sakwy wpychane są od spodu przez uchwyt sakwy - uchwyt między paskami wsuwającymi a sakwę.
  • Wersja z zapięciem na rzep: połączenie krzyżowe na rzep jest dopasowane do szerokości z tyłu i po prostu umieszczane nad lub pod siedzeniem pasażera (pod siedzeniem tylko wtedy, gdy nie ma żadnych elementów)
  • Wersja z zapięciem na zatrzask: krótkie pasy zatrzaskowe są poprowadzone przez duże D-ringi worków, a następnie dopasowane do szerokości rufy
  • Regulacja szerokości połączenia krzyżowego może również wpływać na wysokość torby do motocykla
    dodatkowe mocowanie worków nie jest już wtedy konieczne w przypadku wielu modeli - niemniej jednak zalecamy to dla jeszcze większej stabilności:
  • Teraz poszukaj indywidualnie elastycznych punktów mocowania dla tylnych pasków mocujących na każdym motocyklu
  • Są to zwykle uchwyt tablicy rejestracyjnej, uchwyty, rurki ramy, mocowania kierunkowskazów (jeśli są wystarczająco stabilne) itp. paski mocujące można zapinać niezależnie od siebie po prawej i lewej stronie
  • Jeśli nie jest to możliwe, możesz również przymocować oddzielny pasek łączący zatrzask do prawej i lewej kieszeni tych toreb i tym samym ułożyć ciągły pas od prawej do lewej - zwykle jest on układany między tablicą rejestracyjną a jej uchwytem lub osłoną przeciwbryzgową
  • Opcjonalne wsporniki można również przykręcić do mocowania tablicy rejestracyjnej do tylnego koła (prosimy o nie po widocznej stronie tablicy rejestracyjnej, w przeciwnym razie byłoby to zasłonięte) - dzięki temu powstają dwa idealnie dopasowane punkty mocowania również tutaj, upewnij się, że nic nie jest odłączone lub poddane zbyt dużemu napięciu
  • Następnie wystarczy zaciągnąć dwa paski mocujące tak mocno, aby torby nie były jeszcze dobrze zamocowane
    sprawdź ponownie żądane położenie kieszeni i skoryguj, jeśli to konieczne dopiero wtedy pociągnij wszystkie paski równomiernie, aby torby były stabilne i nie mogły się już ślizgać po załadowaniu proszę zabezpieczyć końce paska przed łopotaniem
  • Prosimy zawsze ostrożnie zwiększać prędkość podczas pierwszych przejazdów lub podczas ładowania nowego pojazdu
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Internetowy sklep partnerski

Zapraszamy również do naszego sklepu partnerskiego oferującego części do motocykli wysokiej jakości: nsmoto.pl

kontakt
Szybki kontakt

Punkt handlowy: ul. 1 Maja 18
67-100 Nowa Sól
Obok pizzerii "Mafia"

Biuro obsługi klienta +48 68 410 40 61
pon-pt   9.00 - 17.00
sob      Nieczynne

E-mail: sklep@maxmoto.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.