Jednym z najczęściej stosowanych silników do skuterów 4T był silnik o oznaczeniu 139QMB. Nazywany również silnikiem GY6 stał się niejako "standardowym" silnikiem w skuterach czterosuwowych.
Pokrywy silnika / wentylator magneta
1 | Wentylator magneta |
2 | Śruby silnika |
4 | Osłona plastikowa cylindra (komplet) |
9 | Osłona plastikowa cylindra (komplet) |
15 | Pokrywa wentylatora 4T |
Pokrywa zaworów
1 | Pokrywa zaworów 4T |
1 | Pokrywa zaworów 4T z zaworem recyrkulacji spalin |
2 | Uszczelka w pokrywie zaworów |
3 | Blacha w pokrywie zaworów |
4 | Uszczelka w pokrywie zaworów |
Głowica, króciec ssący, wałek rozrządu, świeca, ślizg łańcuszka rozrządu
Obudowa wału prawa
Cylinder, napinacz rozrządu
1 | Tuleje cylindra - szpilka 4T |
2 | Uszczelka pod cylinder |
3 | Cylinder a tłokiem 4T 50cc |
4 | Uszczelka napinacza łańcucha rozrządu 4T |
5 | Napinacz łańcucha rozrządu |
6 | Śruby silnika (komplet) |
Karter prawy
Karter lewy, łańcuszek rozrządu, obudowa przekładni
Pokrywa paska napędowego
1 | Tuleja ustalająca silnika (komplet 15 szt.) |
2 | Uszczelka pokrywy paska 400mm |
6 | Pokrywa paska napędowego 400mm |
Wał korbowy, tłok
Wariator, sprzęgło odśrodkowe, pasek napędowy, przekładnia tylna
Rozrusznik nożny, bendiks, koło rozrusznika, wałek rozrusznika
Pompa oleju
1 | Pompa oleju 4T |
2 | Pompa oleju 4T kod silnik JJ1P39QMB |
2 | Koło pompy oleju 4T |
2 | Koło pompy oleju 4T kod silnika JJ1P39QMB |
3 | Nakrętka M6 do montażu skuterów |
Rozrusznik elektryczny
2 | Rozrusznik elektryczny 10 zębów 4T |
6 | Śruby silnika |