Produkt nie pasuje do Twojego pojazdu? Zwróć go nam!

Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt, możesz oddać bez podania przyczyny. Jeśli okaże się, ze dana część nie pasuje do Twojego pojazdu - zwróć ją nam!

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Wygodny zwrot z Allekurier

Dzięki współpracy z Allekurier, może nadać paczkę wypełniając poniższy formularz. Wystarczy uzupełnić podstawowe dane paczki i opłacić szybkim transferem. Następnie skorzystaj z tysięcy punktów nadań, zanosząc paczkę do jednego z nich!

Nie zapomnij do paczki włożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy, pozwoli to na szybszą identyfikację i rozliczenie zwrotu:

Przypominamy, że zwracany produkt:

  • nie może nosić śladów użytkowania
  • musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie, chyba że jego otwarcie tego wymagało (w przypadku uszkodzenia opakowania, np. w transporcie - mamy prawo do obniżenia wypłaty ceny towaru)
  • zwrot musi zawierać wszystkie elementy wchodzące w skład zestawu.

Nadaj paczkę własnym kurierem lub Pocztą Polską

Jeśli chcesz nadać paczkę we własnym zakresie, musisz wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie takie, powinno być złożone na piśmie i wysłane na adres zwrotów lub w formie skanu na adres poczty elektronicznej: sklep@maxmoto.pl.

Oświadczenie możesz pobrać stąd:

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Pieniądze zwracane są w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru.

Możesz także wysłać do nas produkt i oświadczenie w jednej przesyłce zwrotnej. Wystarczy że wyślesz paczkę na nasz adres:

Concept Moto sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 106/1
67-100 Nowa Sól

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny i wolny od wad a opakowanie nie może być zniszczone chyba, że samo rozpakowanie tego wymaga.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu. Odpowiedni dokument zawsze pakujemy do paczki, jeśli jednak go utraciłeś, możesz je pobrać tutaj: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni kalendarzowych zostanie dokonany zwrot pieniędzy (chyba że ustalimy inną formę rozliczenia).
Ładowanie...