Jak zareklamować produkt?

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty były wolne od wad. Jeśli jednak zdarzy się, że produkt jest niezgodny z umową, lub posiada wadę, możesz złożyć stosowną reklamację.

Twoje prawo dotyczy:

  • Produkt niezgodny z umową, czyli produkt odbiega od przedstawionej oferty. Może to być na przykład niezgodność ze zdjęciem, lub opisem produktu.
  • Produkt posiada wadę, czyli otrzymany produkt jest uszkodzony mechanicznie, bądź po prostu nie działa.

Określ swoje żądania:

  • Nieodpłatna naprawa towaru, gdy jest to możliwe, w sytuacji gdy produkt da się naprawić i nie jest to dla Ciebie uciążliwe, ani nie wymaga nadmiernych kosztów.
  • Nieodpłatna wymiana towaru na nowy, gdy towaru nie da się naprawić, lub naraziłoby Cię na znaczne niedogodności.
  • Obniżenie ceny towaru, jeśli wada nie jest zbyt istotna, lub możesz naprawić ją we własnym zakresie, możesz żądać obniżenia ceny. Zwrotu dokonujemy na konto bankowe.

Pobierz druk reklamacyjny:

Wypełniony powyższy formularz, należy dokładnie wypełnić i przesłać w załączniku na adres: reklamacje@maxmoto.pl

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies w celu prawidłowego funkcjonowania strony, oraz do zbierania danych marketingowych za pośrednictwem usługi Google Analytics. Dowiedz się, w jaki sposób Google wykorzystuje Twoje dane osobowe na stronie Polityki prywatności Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć